Proč se soustředit na reklamní mikiny a dát jim přednost před tričkem

Tričko působí příliš lacině – bavlněná jednoduchá trička se hodí jako reklamní propagace zejména tam, kde jde o nějaké hromadné akce, např. společný výlet spolužáků ze školy, firemní setkání formou sportovního utkání anebo cyklistická sešlost přátel při příležitosti společné dovolené. Chcete-li ovšem upoutat pozornost mnohem více a nabídnout hodnotnější prezent, orientujte se spíše na mikiny sportovního střihu. Těmi nikoho neurazíte, mohou je nosit děti i dospělí širokého věkového rozpětí a s citem a intuicí na nich můžete propagovat prakticky cokoli. Stačí nějaké drobné logo, drobný nápis ve formě potisku, ale ještě lépe v podobě trvanlivé a kvalitní výšivky.

golfistka v mikině

Výšivka na mikině může podtrhnout luxusní vzhled – máte v plánu obdarovat někoho z rodiny či vašich přátel mikinou, máte vybranou velikost, barvu a střih a napadá vás, že by to chtělo ještě něčím oživit? Pak může být dobrou volbou nějaká výšivka. Mikinu lze samozřejmě i potisknout, ovšem výšivka vypadá velmi profesionálně a osloví snad každého. Stačí ji koncipovat jen v jedné barvě nebo v několika základních barvách a téma si můžete zvolit, jaké vás napadne. U výšivek dobře vyzní nápis, třeba jméno či přezdívka, schematické logo, datum a název nějaké akce, kterou pořádáte či název oblíbené činnosti, zamilovaného zvířátka, milované osobnosti atd. Výšivky ocení i děti s motivy pohádkových večerníčkových postav.

outdoorová mikina

Raději méně, než více – tímto bychom vám chtěli naznačit, že není nutné pořizovat drahé značkové mikiny s kapucí, vystačíte s těmi docela jednoduchými, s kulatým výstřihem, bez kapes a límečků. Dnes se vyrábí reklamní mikiny https://promotextile.cz/cs/6-mikiny ve špičkové kvalitě, není to jen typické oblečení z tržnic podivného střihu a pofiderního materiálu, dnes jsou mikiny k dostání v čisté bavlně, v příměsi s polyesterem, viskózou, anebo čistě polyesterové, známé jako fleece.